poniedziałek, 28 stycznia 2013

Rrraw

Hej Kochani :) tym razem piszemy do was wspólnie ( wkońcu się spotkałyśmy :D) . Zrobiłyśmy razem małą sesje ,lecz cos magicznego stało sie z aparatem i wyglądają jak po jakiejś obróbce. Wygladają nietypowo choć nic z nimi  nierobiłyśmy HaHa...










Mega-Mroooow
Negg&Aka-...
Mega-Meooow
Aks-Krew z nosa
(dla umilenia czytania tego jak ,że uroczego dialogu ,Mega jest kotką .-.)

WoW ! Juz tysiac ludzi nas widziało ( z czego my chyba jakieś 350 razy hahaha)

Negg & Aksss

22 komentarze:

  1. naprawdę świetne zdjęcie!
    Zaobserwowałam twój blog
    Zapraszam na mojego i liczę na to samo jeśli ci się spodoba
    http://willbefineee.blogspot.com/
    Będzi mi bardzo bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia. :D
    zapraszam -> attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kotek :3

    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://outfitsbypatricia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz ;) ha,ha. nie myślałam nigdy,ze mam długie nogi ;D Tak,wiem na tym zdjęciu nie widać moich włosów tylko grzywkę,ale mam koka i dlatego :P śliczne zdjęcia wam wyszły ;)

    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/ - nowy post . ;)

    + wyłącznie weryfikację obrazkowa ;D to jest denerwujące :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki! :)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA&OBSERWOWANIA! :)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, fajny kot, też mam kota, Ryśka :3 magiczny aparat, haha :D
    wpadnijcie do mnie www.my-cat-is-furry.blogspot.com :) nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko zdjęcia!Mam pytanko czy te rysunki w nagłówku są wasze?
    Tak pytam bo jestem nowa :]
    A tak po za ty to świetny blog!
    zapraszam do mnie :p
    http://insignez.blogspot.com/
    + zaobserwowałam i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie sa nasze ,Są ilustracje artystki: lutheen ( prosze nie kopiuj naszych obrazków)

      Usuń
    2. Nie robię czegoś takiego,NIGDY!

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia !
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Zapraszam:
    magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog :) obserwuje i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. http://wlasnietutaj.blogspot.com/ zajrzysz ? :D

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. serio, jak po obróbce ;3 ładne jesteście, fajny nagłówek ! ;3


    http://inesfjeld.blogspot.com/ > nie chcę spamować !
    krótko i zwięźle. Chcę tylko oznajmić , iż komentuję każdego bloga,
    który zostawi komentarz bądź zaobserwuję. Odwdzięczam się tym samym!
    Powodzenia w blogowaniu, i jak zwykle .. zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są naprawdę super i dobrze że się w końcu spotkałyście. ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super zdjęcia :o Dodaję się do obserwatorów i liczę na rewanż :) http://ananaseq.blogspot.com/ Ps. Będziecie u mnie zawsze mile widziana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog i mam nadzieje, wpadnisz do mnie :) Będę zaglądać tu częściej :)
    Obserwujemy ? karaafashion.blogspot.com

    + zapraszam do rejestrowania się na http://shinybox.pl/?ref=ac2da1f będę bardzo wdzięczna ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny nagłówek !!! Śliczny ! Obserwuję i proszę o rewanż będę wpadać częściej !. Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. o hahah ciekawe co stało się z tym aparatem :D
    alyy-alii.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj jak wpisujesz linki heh b l o g (ps-sp) o t

      Usuń
  18. Spoko blog i fajne fotki :)

    zapraszam, obserwujemy? :>
    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.