sobota, 19 stycznia 2013

Słodki poczatek weekendu + ferieee !

Heyy

Już od dawna oczy mi wyłaziły z orbit na widok srebrnych butów . Normalnie śliniłam się przed każdą wystawą i stałam ,aż mnie stamtąd nie przegoniono ;-) A moje środki na koncie są niestety nie do zniesienia małe (90 zł ;-/) i stały się jeszcze mniejsze gdy trafiłam na BOSKĄ ofertę . Buty ZE SKÓRY i do tego... SREBRNE ! Za 70 zł !! Przecenione z ... 230 ! Nie mogłam uwierzyć i od razu się w nie zaopatrzyłam . Są ultra genialne ale niestety teraz mam moje stare glanki (mam je od września a i tak wyglądają jak po kilku woodstokach) a moje nowe będę nosiła dopiero na wiosne . 






Przepraszam was za bałagan w pokoju , ale myślałam jak to jest zamienić się z O M W (obiektem moich westchnień ) na ciała i ...
i rozsypałam konfetti na dywan a później nie chciało mi się tego sprzątać .-.

Buziaki buziaki całusy i co tam se jeszcze chcecie 

Aksiooooorrrr

17 komentarzy:

  1. Aks... jesteś świetna, piszesz genialnie. Nie wlepię tu mojego bloga jak większość, nie będę obserwować waszego bloga,ponieważ robić tego nie mogę, bo nie mam konta, nie wiem jak znalazłam waszego bloga gdzieś mi się wyświetlił jak chyba czegoś szukałam, wchodząc tu od razu myślałam , że jest to blog o jakiś zadufanych panienkach. Ale czytając wasze posty muszę przyznać, że ową panienką jest tylko Negg. Ask, ty piszesz naprawdę w świetnym stylu, masz lepsze słownictwo i inne pomysły, będę czekać na kolejne twoje wpisy, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. szybko oceniasz ludzi, pytanie czy słusznie? ( węgiel)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że nie tak szybko, musiało minąć sporo czasu za nim dowiedziałam się jaka jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ,byćmoże i jestem "zadufaną panienką" ,ale możesz to tylko stwierdzić po notkach które ja napisze ( ty mnie nawet nieznasz , niewiesz nic o mnie i moim życiu).Wiesz , Kamień niezaprzyjażniłaby się z "zadufaną panienką" ,skąd to wiem? Bo jestem jej przyjaciólką...W prezencie dodam że przyjażń z osobą Kamienia , wpływa właśnie na to że czasami potrzebuje aby ktos mi przypomniał co to zdrowy rozsądek i ostatnio to zrobiła w rozmowie o blogu :)

      Usuń
  4. I tu się mylisz, ja cie znam, znam Cie za świata realnego nie tylko z notek, może faktycznie troszkę przesadziłam, nie jesteś taka zawsze, przecież z tobą rozmawiałam, spędzałam czas, ale tak trzeba było w pewnym momencie stanąć z boku i spojrzeć na to. Nikt nie jest idealny, ale jeśli nie chcesz, żeby ktoś postrzegał cię jako taką 'panienkę' to pisz tak jak byś chciała to powiedzieć, bądź sobą bo kim innym możesz być ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Jestem ciekawa , kto z realnego świata zrobił mi taką przykrosć ,że przez całą noc zastanawiałam się jaka jestem...Uwiesz,że jestem bardzo wrażliwa na opinie mnie dotyczące ,więc za każdym razem próbuje się bronić. Pewnie masz racje,bardzo często bywam taką panienką ,ale skoro znasz mnie to znaczy że musiałam zaczać swirować ...

      Usuń
  5. A jeśli tak to przepraszam, jeśli tak cię uraziłam, ale po prostu czasami irytowało mnie twoje zachowanie. Tak czy siak myślę, że każdemu przyda się czasami tak pomyśleć o tym jaką osobą jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodze się z Tobą i powiem ,że ostatnią noc spędziłam na takich przemyśleniach.Tylko skoro mnie znasz to prosze wyjaśnij mi co ja robie żle?

      Usuń
  6. To właśnie jest twoje zadanie. I powiem ci coś jeszcze, bądź jaka jesteś, ale jeśli TOBIE coś nie pasuje, to zmień siebie nie innych, pisząc to sama doszłam do wniosku,że mam g*wno do gadania co do ciebie. Jeśli mam racje co do tej rady, to ja powinnam coś zmienić. A tak naprawdę myślę, że jest to powód, że w pewnym sensie boję się, że zabierzesz mi przyjaciółkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu... Wybacz,niewiedziałam ,ze az tak cię irytuje.Naprawdę uwilbiałam z Tobą rozmawiać na jakiekolwiek tematy . Byłaś ,i dalej jestes moją ulubioną rozmówczynią :) Jednak tak strasznie zabolały mnie twoje słowa ,ja poprostu chce wiedzieć czemu ludzie mnie nie lubią i jak ja to moge zmenić. Ja niechce Ci odbierać przyjaciółki ,ja tylko szanuje Kamyczka i dlatego chce być jak najbliżej niej, również Ciebie uważałam zawsze za bloską mi osobę.
      P.S. jakbyś mogła ze mną porozmawiać na fejsie ...

      Usuń
  7. A kto powiedział, że jestem Kasią. Nie wzięłam po uwagę, że jesteś aż tak wrażliwa na tym punkcie. A co do słowa zadufana panienka, to też były zbyt mocne słowa, chodziło o takie sweetaśne dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ... niewiem czy jestes kasią ,ale bardzo wątpie w to że nią niejesteś,niechciałabym się kłócic z Tobą ,bo bardzo Cię lubie

      Usuń
  8. Nie ważne, kim jestem. I nie przejmuj się w żaden sposób moimi pierwszymi słowami. Bo doszłam do wniosku, bardzo niedawno,a dokładniej jakieś 20 minut temu, że wyznaję zasadę , żeby zmieniać siebie a nie kogoś, i nie rozumiem czemu tak bardzo chciałam zmienić siebie. Jeśli uważasz, ze nie musisz niczego w sobie zmieniać to nie zmieniaj, jesteś z pod znaku panny, prawda ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ,panna . No właśnie "żeby zmieniać siebie" tą zasadą teraz próbowałam się posłużyć ,ale ty nic nie chcesz mi powiedzieć ,dlaczego Cię irytowałam?

      Usuń
  9. Błędnie napisałam, powinno być ' nie rozumiem czemu tak bardzo chciałam zmienić ciebie '. I proszę nie każ mi odpowiadać na twoje pytanie.

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.