poniedziałek, 7 stycznia 2013

Troche o waszej kochanej AKS

 Skoro Negg napisała o swojej szkole to ja też coś napisać powinnam . Niestety zważając na Macarenę postanowiłam nie pisać za baaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo nudno JAK TO AKS MA WE KRWI .

Pewnie [a pewnie nie] interesuje was moja osoba . Szczerze mówiąc w waszej sytuacji czytając to ziewnęła bym i mruknęła coś w stylu - Egoistka - niestety moje mniemanie przewyższa moje 170 cm wzrostu , bez kozery widać ,że jestem zakochana w sobie co nie ?


Jak już Negguśka wspominała chodziłam do szkoły muzycznej *zbiera róże rzucane jej na scenę * Tak tak ukrywana artystyczna dusza ...




.
Sztuka nie przeleciała mi tak pomiędzy palcami O NIE CO TO TO NIE . Rysuję . c:

Więcej moich rysónków jest  TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.