niedziela, 13 stycznia 2013

WOSP

 To dzisiaj jest 21 finał WOŚP . Ja ,negg byłam wolontariuszka . Chodzilam bite 4 godziny po całym miescie, ale dobrze sie czulam ze moge pomagac tej fundacji. Teraz wiem ze za rok rowniez bede wolontariuszka , nawet jesli bylo mi strasznie zimno i skarpetki mi przemokly nie zniechecilam sie do tego.
mam zrobione jakies trzy zdjecia jednak musze na nie poczekac... Najfajniejsze uczucie mialam gdy podchodzily maluchy ( 3,4 letnie) i schylalam sie do nich z puszeczka ,skakaly z radosci ze wrzucily pare pieniazkow :D a jeszcze wieksza ucieche miały gdy naklejalo sie im serduszko na kurteczki    *.*
Wszystkich szczerze zachecam do brania udzial w wosp'ie , nigdy nie zapomne takiego uczucia !!

                           
                                                                                                                                        Negg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.