sobota, 2 lutego 2013

Takie tam z mózgiem

Cześć

Naprawdę myślałam ,że blogowanie nie polega na byciu czyimś blokiem reklamowym w komentarzach ani wymianą obserwatorków ''kto ma więcej ten jest szczęśliwszym człekiem '' . Kiedyś podziwiałam niektórych blogerów ... Za styl , ale widzę ,że już styl się nie liczy .Liczy się cena na metkach , zdjęcia z jednej , banalnej perspektywy z której i tak gó*no widać . . 
Posiadanie tego co modne jest ważniejsze od tego co się myśli ? Lepsze zdjęcia lepszy blog ? Zdjęcia śniadania zawsze spoko ?!
Nie dzięki trochę nie pasuje do tego . Naprawdę chciałam być kimś wartościowym ,ale widzę ,że nie wszyscy
jednak to doceniają . Dobra , ubieram się jak ubieram , czeszę się jak czeszę , nie mam grzywki , conversów
kurtki za Bóg wie ile . Nie noszę ''rock''owych ciuchów , noszę stare rozlazłe swetry . Nie mam modnych
koturenek tylko miękkie czarne ohydne glany . Nie bawią mnie teksty w stylu :,,jestę , milordę ''(zabawne połączenie co nie
? Takie modne) nie chcę koszulki z wąsami bo wąsy są dla mężczyzn . Nie chadzam 
do drogich kawiarni , w ogóle nie chadzam do kawiarni . Nie piję kawy (szok co nie ?) . Interesuję się tym co było kiedyś
O i nie mam iphona . W ogóle mój telefon jest beznadziejny i nie ma ruchomych tapet. 

Nie chcę nic udowadniać ,chyba zrezygnuję z blogowania . 

Kamień (nie , mam już głęboko gdzieś Aksiora) 


http://differentlife.mylog.pl/ <- Macie , tu jest coś wartościowego (szok ! Nie ma super grafiki a pisze świetnie !)

6 komentarzy:

  1. Kamień, dzięki, naprawdę dzięki. Za szczerość ,że nie udajesz kogoś kim nie jesteś,że pokazałaś im jak to wygląda, za prawdę,która tak często jest pomijana.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog *.* mam nadzieje ze wpadniesz do mnie ;) bede tu wpadac czesciej
    obserwujemy ? http://karaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nom, musisz być bogata lub mieszkać w innym państwie by ktoś zaglądał na twój blog. paranoja .
    + nominowałam cię do Liebster Aword ;)
    + blondynka-przedstawia.blogspot.com/ - obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra jak trudno zrobić żeby bloga ktoś czytał.
    Zapraszam do mnie.
    http://nastka-rama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. co poradzić, tak już jest
    modne rzeczy akurat mnie nie kręcą, mam swój własny styl, ale zazdroszczę ci tych starych glanów! xd
    w każdym razie muszę pochwalić wasz nagłówek, gdyż jest rewelacyjny ;)
    dobrze wiedzieć, że są na tym świecie jeszcze takie osoby jak ty, które mają gdzieś opinię innych. Ale nie rezygnuj z blogowania, bo na pewno będę tu częściej wpadała. Zainteresował mnie wasz blog *^*

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.