wtorek, 19 marca 2013

Spokojny powrót

To Ja, Węgiel.Po długim odpoczynku ,małych przemyśleniach razem z moją współ blogerką i przyjaciółką, Kamieniem postanowiłyśmy dać sobie jeszcze jedną szanse w blogowaniu.Ten krótki czas w którym poprzednio dodawałyśmy notki uswiadomił mi jak bardzo jestem wrażliwa na krytykę ,ale mam nadzieje ,że Kamyczek pomoże mi to jakoś opanować. Może troche rzadziej będziemy pisać i może znowu ta próba okaże się klapą ,ale ja wychodze spod dobrej persektywy. Zwolnimy tepo ,co nie oznacza ,że posty będą tak nudne jak ten.I myśle ,że teraz wiemy już ;dla kogo piszemy? -Dla NAS.Chciałabym aby to był blog dzięki któremu nasza radosna aura przeniesie się na Ciebie ,na naszego poszczególnego czytelnika,którym jesteś.

3 komentarze:

  1. I dobrze, że myślicie, że blog jest dla Was;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że postanowiłyście spróbowac jeszcze raz :3

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.