czwartek, 28 marca 2013

Troche mody ?

Moda? Pojęcie względne.Są osoby ,które uważają ,że moda przemija,styl pozostaje. Ja się z tymi osobami nie zgadzam.Denerwuje mnie to pojęcie. Moda nie przemija tylko się zmienia , co jakiś czas powracają w modzie elementy które zostały w jakiś sposób zmienione ( nie zamienione ) . Dłuższy czas temu ludzie często chodzili w takich garniturach z konkretnym wzorem ( zdjęcie zamieszczę poniżej).Kolejnie ten Garnitur zniknął z wystaw sklepowych ,a dzisiaj otwieram JOY'a i widzę delikatnie odnowione,zmienione wersje takich oto garniturów.



(przykład wzoru w kwiaty)
Styl? Styl dzisiaj nic nie oznacza. Po mieście biegają teraz nastolatki ubrana na rock'owo lub w moro i myślą,
że maja styl a słuchają Justina Biebera i One Direction ( nie obrażam fanek tego zespołu , tylko udawające rock'ówny).Styl to nie tylko  ubranie ,ale również sposób patrzenia na świat czy zachowanie ,czasami rodzaj muzyki jakiego słuchamy.

Czasami mam wrażenie ,że Świat mody wśród tych najzwyklejszych nastolatek ,które tak często spotykam na ulicach dzieli się na 3 strony : rock'ersów , dresy , plastiki ( często zmieniające się w pseudo hipster'ki czy inne grupy społeczne) . Jestem tym przerażona i bardzo przewrażliwiona . Zazwyczaj nie spotykam się z takimi osobami ( moja szkoła jest dość specyficzna i nie ma w niej osób takich jak wspomniane powyżej), jednak ostatnio nadarzył się taka okazja ( a konkretnie przymus)spotkania takich osób.

Znaczna ilość dziewczyn wygadała tak :

-leginsy ( jakieś galaxy lub norweski
wzór ,oczywiście)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
                 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

-kurtka bezdomnego [tak ja ją nazywam]




                                 

               

                             




-jakieś botki,conversy,vansy lub martensy                    
-kujonki                  
-czapka smerfetka                                                                          
-oczywiście włosy zniszczone od prostownicy ,                
ale co tam ,że wyglądają jak z plastiku ,                          
przynajmniej są proste ( sarkazm)                                    
- i zwisający luźny plecak                                                  
(tak zwany:  plecak vintage)                                                
                                             
                                             




                                     
        < -----   nie popieram takiego wyglądu.
(chodzi mi o cały strój, nie o po szczególne elementy)



Wyglądają jak armia klonów ...Choć mam   Ochotę to czasami uświadomić całemu światu ,   to zachowuje w sobie spokój i przetrzymuję to dla siebie samej . Każdy ubiera się tak jak lubi  lub tak jak może   i to co na siebie włoży to ja na to nie wpływam ,mogę jedynie określić co uważam za pomocą opinii  .

 

     
       
Ja osobiście mam pięć tysięcy pomysłów  na minute dla swojego "stylu" w   ubiorze . Mam bardzo zmienny charakter ,więc wyzwalam się zasadą z jakiegoś filmu ; " życie składa się z samych tematycznych imprez". Odpowiednio do  humoru ,pogody,okoliczności dobieram coś na co mam ochotę.                                            

                                                                 Są rzeczy które mnie irytują;

                                                              -flaga Ameryki czy Anglii ( ? jesteśmy w Polsce)
                                                              -Zle noszone leginsy z krótkim topem
                                                               -Sklejone rzęsy oraz widoczna tapeta na
                                                               (kolokwialnie mówiąc) mordzie
                                                               - grzywka ,która nie jest grzywką (czyli włosy
                                                                 przeniesione z jednej strony głowy na druga)                                                                               
                                                                                         

   Nie jestem pewna czy da się zliczyć to
co lubię w modzie :) jednak spróbuje :
 - wzory takie jak ;kratka,pepitka,kwiaty,kropki
-Marynarki ,sweterki 
- różnorodne spódnice ( lecz mam ich niewiele)
- materiały;jeans,tiul,wełna (i te popularne np.
bawełna,poliester)
-wszelakie koronki i kamyczki
-lenonki i kocie okulary
-płaszczyki
-zakolanówki


                                                Jak myślicie ,kto napisał ten post ? 
                                                           Kamień czy Węgiel ?

11 komentarzy:

  1. też wkurzają mnie te grzywki nie grzywki czyli włosy przeniesione z jednej strony na drugą ;____;

    OdpowiedzUsuń
  2. Węgiel?
    :D
    Zapraszam na bloga, zaobserwujesz?
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się :) Atakuje nas armia klonów. Co do tego jakie ubrania lubisz ty, a jakie niem to mam tak samo z jednym drobnym szczegółem :)Lubię motywy flag (i nie tylko wielkiej brytani lub usa)

    OdpowiedzUsuń
  4. w kilku kwestiach się z tobą nie zgadzam, "kurtka bezdomnego" i "plecak vintage" są na mojej must have liście :D "Zle noszone leginsy z krótkim topem" obrzydliwe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te leginsy galaxy ♥
    Wesoołych !! :D
    zApraszam . ;33
    http://malinoveloove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Węgiel, na pewno!
    + Zgadzam się!
    xo, Perfect-as-cat

    OdpowiedzUsuń
  7. My się nie zgadzamy w 100% ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam legginsy ;) Sama mam jedne galaxy, a drugie w norweskie wzory :D
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też nie podobają się te plecaki xd my z przyjaciółką mówimy na osoby które je noszą '' rumcajs podróżnik ' xd

    zapraszam :D obserwuję :)

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. w wiekszosci sie nie zgadzam. ubior nie zalezy od gustu muzycznego. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Watek o muzyce pojawił się przy stylu ,a styl składa się z więcej niż samego ubioru :) - pozdrawiam ,Węgiel

      Usuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.