niedziela, 28 kwietnia 2013

Braki Inteligencji

Chyba można zauważyć ,że od dawna nie napisałam czegoś długiego i super nudnego (nie ukrywajmy faktu ,że wolicie czytać Węgg ). Miałam zastój twórczy . A tak na prawdę to było : Szkoła ,szkoła ,szkoła ,anime ,szkoła ,RPG...
Jestem całkowicie pochłonięta miłością do Japonii (za co dostaje po łapciach od Węgielka) oraz lat 30 (stąd moja fascynacja zespołem Caravan Palace )

Tak wygląda zespół  'Caravan Palace'

Nie miałam czasu ,pomysłu ... A hajs się musi trzepać .Potrzebuje tabka graficznego ,PaperCats oraz innych gówien .

Dobra ,zanudzę was moim marudzeniem na brak kasy i czasu .

Mogę wam jedynie polecić kilka filmów ,ale i tak to nie zmieni faktu ,że nikt ich nie obejrzy :

Atlas Chmur - 3 godziny czystej przyjemności dla oka i ucha (muzyka powala na kolana). Nie martwcie się moje małe Pierniczki ,jest z roku 2012 . Na podstawie supercieżkiej książki (nawet film jest trudny więc radze oglądać uważnie) .

Kochankowie z Księżyca - sam tytuł zachęca ,co nie ? I znów prezentuje wam śliczny przykład ślicznego filmu

Detroit rock city - Film promujący zespół Kiss . Doprawdy BOSKI jak ja nie lubię tego filmu ,to polecam .Ćpanie ,chlanie i muzyka .I ''kiss'' y ;)

[...]
Zastój twórczy powrócił ! Idę oglądać 2 sezon Uta no prince-sama !

xoxo

 Kamień

P.s Piosenka na dziś moje pierniczki ;*



4 komentarze:

  1. dzięki za te filmy ! od dawna szukam czegoś ciekawego ! i nareście znalazłam ! :***

    zapraszam: będzie miło jeśli wpadniesz :**
    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super piosenka
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. twój blog wygląda nieźle. Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.