środa, 10 kwietnia 2013

Rozpoczecie Wiosny :)

Razem z Kamieniem,pewną Agnieszką oraz Rozą wybrałyśmy się na robienie wiosennych zdjęć :) Bardzo dziewczynom DZIĘKUJĘ za ten mile ( i śmiesznie) spędzony czas. To są chyba najlepsze zdjęcia jakie w życiu zostały mi zrobione xD Jeszcze nigdy nie miałam takiej sesji. Dobrze ,że była tam Agnieszka , bo gdyby nie ona wyglądałabym jak manekin z oczami jak 5złotych .
Proponuję wam odwiedzić Cudnego bloga naszej fotografki :)
  Thorns-of-rose CLICK !CLICK! CLICK!

A oto owoc naszej pracy :
Małe Zadziorne


małezadziorne


małe zadziorne

Małe zadziorne

małezadiorne

Małe zadziorne
małe zadziorne

                                                                
    Nasz zdolny fotograf ( Roza) zaprasz nas na swojego deviant art'a , więc ---> CLICK
Mam nadzieje ,że fotografie się podobają :)
Zapraszam na naszego Facebooka i do komentowania


Węgielek;

2 komentarze:

  1. Zapomniałam o zbliżeniach :P A ludzie lubią zbliżenia XD

    ~Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia :) W szczególności pierwsze.

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.