środa, 17 kwietnia 2013

Troche tu , troche tam

Hej moi drodzy ! Ostatnio narodziły mi się w głowie 5 pomysły na post .


1.Odnalezione (nie kradzione)
Czyli foty z mojego cyfrowego aparatu robione podczas wakacji 2012









3 zdjęcie przypomina mi pewien wierszyk;

Niezapominajki
to są kwiatki z bajki!
Rosną nad potoczkiem,
 patrzą bystrym oczkiem.

Gdy się płynie łódką,
Śmieją się cichutko
I szepcą mi skromnie:
„Nie zapomnij o mnie”.




2 .Podróżowanie.
Jestem osobą która  minimalnie raz w miesięcu udaje sie na wyprawe pociągiem do Gdańska i spowrotem.To jest niesamowite uczucie jechać samej mysląc tylko o swoim życiu,swoich sprawach a przy tym poznając przypadkowych pasażerów dosiadających sie do Ciebie. Jeśli jeszcze nie próbowałaś/eś to jak najszybciej kupuj bilet i wsiadaj do tej ciepłej metalowej puszki na szynach ( niech to będzie choćby tramwaj:D  ) Zdecydowanie lubie wycieczki i nieważne czy tylko wyjdę do parku ,czy przejade się do pobliskiego miasta , czy nawet udam się na drugi koniec Polski , wycieczka to wycieczka ! Musze jednak też powiedzieć ,że zazwyczaj jestem rozleniwiona i nie mam ochoty gdziekolwiek wychodzić,ale jak juz wyjde to przezywam to pełną gębą...

3.Wywiady
Szykuje mi sie interesującu wywiad ,który przeprowadze z (prze)cudowną blogerka . Nie chce wam psuć niespodzianki , więc więcej na ten temat dowiecie się czytając naszego bloga :)


4.Kelly Osbourne
jakiś czas temu odwiedziła polske udzielając wywiadu jednemu z porannych programów w TV. Gdy zobaczyłam jej zdjęcie ( fioletowe włosy ) stwierdziłam ,że będzie albo bardzo mądra ,albo bardzo głupia.Niestety zawiodłam się, każda jej odpowiedź była dobrze przemyślana . Okazała sie przesympatyczna i podała małą radę odnośnie mody dla nastolatek ( powiedziała ,że ; nie każdego stać na chanell czy Dior'a ,a te znane nam sieciówki maja dobrą jakoś i ona sama czesto kupuje w H&M'ie). Pozostawiła po sobie dobre wrażenie :) i zaciekaiła mnie swoją osobą .... Córka  "legendy muzyki" , kim ona jest? ...Ja już wiem 
Tak wyglądała gdy była w Polsce


5.Inspiracja muzyczna ; Chłopcy konta Basia

Uwielbiam ten zespół od momentu w ,którym pojawili się w Must Be The Music . zaraz po ich występie zostałam ich fanką ( tak,tak ...trochę głupio) . Bardzo mnie ucieszył fakt ,że korespondowałam z nimi przez facebooka ( zawsze mi odpisują - są kochani).Ponieważ w starym poście o inspiracjach ich nie umieściłam to mam dla was Taki prezent :
 ( zanm tą piosenkę na pamięć ,tak samo jak "Mam ja męża" )

"Widzimy się " przy kolejnym post'cie , Węgielek ....

4 komentarze:

  1. Wow! Masz naprawdę świetne zdjęcia i bloga:)
    Jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. powinnasc napisac ,ze "mamy" ( jest nas dwie na tym blogu!) dobre foty i bloga... Aparat to Sony Cyber-shot DSC-S730

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne fotki! :)
    Śliczny kotek :D

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia, jejku też chcę już truskawki!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.