piątek, 3 maja 2013

Cosplay-marzenie kazdego Kamienia

Tak jak w temacie ,zrobienie Cosplay'a jest jednym z moich marzeń . Ale nie takiego... Beznadziejnego . Chcę przefarbować włosy na biało ,kupić soczewki ... I kupić porządny kostium -Nie oszukujmy się ,nie umiem szyć . Mam w planach ,kupno stroju i zrobienie naprawdę kawałka dobrej roboty . Na szczęście zaoszczędzę dobre 100 złotych ponieważ moje włosy są teoretycznie takie same jak postaci za którą mam zamiar się przebrać (przefarbowanie się nie jest problemem). A oto cud postać którą mam zamiar zacosplayować (równie dobrze)
Mrau...

6 komentarzy:

  1. haah wariot :**
    oby ci się udało znalezć twój kostium xD

    zapraszam :** będzie miło jesli wpadniesz :**
    http://martynka-stylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny pomysł, jednak ja bym się nie przefarbowała;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no świetne! czekam na efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to... Undertaker? Nie rozpoznałam x__x

    OdpowiedzUsuń
  5. Undertakeer! :3
    Mój mąż ma banana na twarzy, bo bdsz go cosplayować xD.

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.