piątek, 10 maja 2013

Magnolia

Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam drzewka magnolii. Są takie delikatne, uwielbiają ciepło i wolą być osłonięte od wiatru a płatki mają taką gładką, przyjemna w dotyku fakturę. Są idealną inspiracją dla zdjęć. W moim ogrodzie goszczą aż dwa takie cuda z białymi oraz różowymi płatkami. Jednak zdjęcia zamieszczone poniżej są robione w takim jakby parku i jak zwykle moim fotografem była Rose
---> http://thorns-of-rose.blogspot.com 



To mój ulubiony naszyjnik, który przypomina mi, że moje imię w Holandi oznacza gałązkę a wymawia je się Olha. Moja Ciocia dając mi go w prezencie nie była świadoma z znaczenia jaki ten wisiorek dla mnie ma ( trafiło się ślepej kurze ziarnko można by rzec ). Ile to ziarnko potrafi dać radości...

Uwielbiam spędzać czas w otoczeniu flory. Moja mama dla przyjemności zajmuje się florystyką, więc czasami uda mi się podłapać jakieś nazwy roślin, czy też jej ociupinkę pomóc.Mogę wam zdradzić, że moje ulubione kwiatki to niezapominajki (przypominają mi moje dzieciństwo spędzone na działce u babci).

Mam też dla was więcej zdjęć z mojego ogrodu tym razem zrobione przeze mnie:









Obawiam się, że Kamień ostatnio ma urwanie głowy i trudno jej będzie w najbliższym czasie napisać post ( :C ).Gratuluję jej za ostatni post o cosplay'u (chcę się do tego dołączyć), byle bez farbowania włosów i przesadyzmu ! ! !
Dziękuję Julii i Adze za mile spędzony czas... Uwielbiam was, wy moje ustawiatorki!

A jaki jest wasz ulubiony kwiat?


XOXO Węgiel

4 komentarze:

  1. ja też bardzo lubię magnolię i mam kilka w ogrodzie... tak samo jak ty, rónież kocham spędzać czas z przyrodą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam napawać się widokiem roślin, a magnolie są po prostu cudowne! :)
    Obserwuję :*
    http://zainspirowana-momentami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia. *.*

    http://totylkoinnaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ;) Magnolie są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.