sobota, 4 maja 2013

Wszystkie Kamienie i Wegle sie przyjaznia!

Kolejne spotkanie ,specjalnie dla was. Kamień ,Rose i ja wybrałyśmy się na mój domowy ogród w poszukiwaniu idealnej scenerii do zdjęć. Mój ogród to istna dżungla ,ale to najpiękniejsza dżunga w jakiej byłam. Jednak nie wiele wynikło z tej sesji, miejmy nadzieję, że następnym razem wyjdzie nam więcej zdjęć.
Ten murek na zdjęciu został zbudowany przez moją mamą oraz mnie w wakacje 2 lata temu. Teraz powoli od dołu zarasta ślicznym bluszczem a przed nim stoi ławeczka i biały okrągły stoliczek z idealnym widokiem na wodne oczko (może kiedyś dowiecie się ze zdjęć jak urokliwe jest to miejsce).
Taras. W lato zwany patelnią. Najlepsze miejsce na poranną herbatę i po południową 'opalarnię' . Uwielbiam słuchać o świcie jak nieopodal  ptaki świergoczą.


To ostatnie cudo to Vega (psia przyjaciółka Megi, mojego kota).Ten zwierz, owczarek francuski Bauceron wygląda na groźnego psa i często dla nieznajomych taka jest (Chyba, że ktoś ma dar jak Rose i psy się w niej zakochują), ale ja tam ją poprostu kocham...

Jeśli ktoś chce więcej takich genialnych fot to MUSI zajrzeć na blog'a Rose; thorns-of-rose CLICK!

Żyjcie w pokoju! C -według tablicy Mendelejewa

8 komentarzy:

  1. Jejku *_* Ten murek na prawdę jest w twoim ogrodzie ? Bardzo mi się podoba, zapewne masz śliczny ogród, chętnie zobaczyłabym całość. Na początku myślałam, że ten mur to jakieś resztki i pozostałości po jakiejś budowli. Chciało ci się z mamą układać te cegiełki ? Tak czy siak, przyznam szczerze, że warto było. Bardzo fajny blog, podoba mi się i mówię to całkiem szczerze ;)

    Moda-na-kolorowo.blogspot.com - Byłabym wdzięczna za Wasza opinię o moim blogu, obserwacje mile widziane :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękny ogród. Sama bym taki chciała *__*

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocena Waszego bloga już na Szczypcie Krytyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten domek, a bluszcz na pewno doda mu jeszcze więcej charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, a przede wszystkim cudne zdjęcia!
    Obserwuję <3
    Mam pytanie, skąd brałyście zdjęcia do nagłówka?(adres strony, lub co wpisałyście w google) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrazy są od Lutheen , polecam też Valfre oraz Liz Clements
      Węgiel...

      Usuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.