poniedziałek, 24 czerwca 2013

Gorace news'y z mojego zycia

Hey kochaneczki!
Ostatnio dużo się wydarzyło w moim życiu. Wycieczka klasowa, spotkanie z Arkiem Pasożytem oraz wyjazd do Stegny z Kamyczkiem. Dobra, Stegnę zostawię do napisania Kamyczkowi, bo ostatnio się leni( tak o więc czekajcie na post Kamyczkowy ).

Zaczynamy!
Wycieczka 18.06.2013-19.06.2013











Spotkanie z Arkiem Pasożytem 21.06.2013
Blog Pana Pasożyta -----> http://pasozyt.blogspot.com/ . Jeśli ktoś nie przeczytał ostatniego postu do zapraszam do tego ( wtedy wszystko powinno się rozjaśnić )




Ahh... spotkanie odbyło się na festynie dla osób niepełnosprawnych , a później w Galerii El i już razem z moją  ukochaną Juleczką  ( która zapewne pierwsza dorwie się do czytana tych napaćkanych słów ). Julia również jest chętna do pomocy Pasożytowi.


Otóż moi drodzy, ja wakacje mam już rozpoczęte. Dlaczego? Moja szkoła zaczęła remont który wymaga opuszczenia budynku. I w ten magiczny sposób  siedzę jeszcze w domu pakując ubrania do kartonów ponieważ  ( Ta Da ! ) PRZEPROWADZAM SIĘ ! Taaak, żółty dom na wsi to nie jest moje marzenie, ale mój pokój będzie (chyba) o wiele ładniejszy. I to mnie pociesza + mam teraz tylko  2 km do mojej koleżanki Neczki  + mieszkam nad Nogatem (ciekawe czy mama pozwoli mi się kąpać...)

"Do zobaczenia" w kolejnych postach Kochaneczki
XOXO Węgiel





2 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia.
    Czwarte super :3

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę!
    Dodajcie do swoich opisów w kolumnach wasze zdjęcia, bo nadal nie wiem który to węgiel a który kamień. :)

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.