poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Jej, koniec wakacji, trzeba dokonczyć serie!

Haai.

Jej, jeszcze parę dni, i do szkoły. Kto się cieszy? Nie wiem, może jakieś zdesperowane kujonki i kujony. Kto się NIE cieszy? Tutaj mogłabym usłyszeć szum szalonych gimbusów. Mniej więcej przez tych szalonych gimbusów nie chce mi się wracać do budy.
Wakacje minęły bardzo szybko, i nawet nie zauważyłam kiedy. Ku mojemu zdziwieniu nie byłam na żadnym obozie, ale zamiast tego pojechałam na rejsior. Nie będę wam relacjonować każdego dnia, bo wyjdę na jakąś pozerkę.
Ogólnie nie będę wam relacjonować moich wakacji, bo zanudziłabym was na śmierć.
Ale mam dla was lekcje życia. Są takie szalone aukcje na Allegro, te dżapan stajle i inne gówna. Nie polecam.
Nie wiem co chciałam udowodnić zamawiając tam tę bluzę, może to, że jako Mangowiec chciałam być trochę bardziej związana z Japonią? Nie, Kamyczuś jest takim mangowcem, jak z was taborety. Parę serii pokończyłam, parę nie. Takie tam z życia nastolatki z ojcem który wszystko sprowadza na temat nazizmu. Obroża? Nazizm. Anime? Nazizm. Pozdrowienia od twojej córci Papciu.
Ale wracając do mojej szalonej przygody z Allegro. Zamówiłam, zapłaciłam... około 5 dych i czekałam, czekałam, i pewnego dnia przyszła.
-Kamień, coś do Ciebie, jakaś paczka.- a ja biegnę jak ostatnia idiotka po schodach z bananem na twarzy, rozrywam paczkę zębami i co?
Chińskie gówno
to mi miało przyjść
to mi przyszło :

Takiego.. Gówna świat nie widział 

Piosenka na dziś 

Polecam się na przyszłość
Kamień

3 komentarze:

  1. Współczuję, tak to jest z chińskimi zakupami :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyświetla mi się to zdjęcie, a bardzo bym chciała zobaczyć, co Ci przyszło... xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://stream2.gifyo.com/pictures/220130829/large/03cb1917ada8a04633c1a264d4e33da1-782688926.gif <-- coś w tym stylu. Niewiele widać, ale chodzi o to, że zamawiałam i miało być za duże, przyszło za małe :C //Kamieńoch

      Usuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.