poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nowy Dom

O witaj wsio. Mój nowy  ŻÓŁTY domku ( nienawidzę tego koloru, no ale cóż) , tuz nad rzeką. Musze przyzwyczaić się do dojazdów i planowania moich wypadów i innych zdarzeń, bo już nie wsiądę w autobus na pierwszym lepszym przystanku. To trochę trudna zmiana, jednak zawsze mam Mamę z samochodem i jak zdam karte to mam też skuter. To moja  przeprowadzka, ale 1 świadoma. No bo jak 1 miesięczne lub 4 letnie dziecko może takie sprawy pamiętać. Niestety mój drugi  dom był najpiękniejszym miejscem z jakim miałam styczność i nie wiem czy trafie jeszcze kiedyś na równie piękne okolice. Wspomnienia o tym domu przyszły mi razem z zdjęciami, które przypadkowo znalazłam  w kartoniku gdy pakowałam przedmioty z komody. Nie tylko dom przypomniały mi fotografie. Znalazłam tam też wspomnienia i rodzinę, przyjaciół. To takie magiczne *.* Kocham przeglądać fotografie mimo, że niektóre sprawiają mi przykrość to to lubię. Jest jeszcze jeden aspekt związany z kartonikiem; te zdjęcia SĄ. Są namacalne prawdziwe, to nie to samo co foty z netu. Czasami widząc coś w kompie nie jestem pewna, czy to się zdarzyło, czy to jest prawdziwe. Te karteczki z ilustracjami dają mi pewność.


Ależ złożyło mi się na nudny wykład, ale czasem taka nostalgia nastaje i wtedy taka powaga jest i tak szczęśliwa.
XOXO Węgielek

2 komentarze:

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.