piątek, 4 października 2013

Jesien tuz, tuz!


Zmienna pogoda. Raz słońce później deszcz i spadające liście. Tak, tak jeszcze chwil a zacznie padać śnieg. Lubię deszcz i lubię złotą jesień, ale nie lubię gdy deszcze nie spada a słońca brak. Okropne uczucie, zaraz zaczyna bolec głowa i nie ma się ochoty żyć. Moim jesiennym zadaniem będzie nabranie odwagi do śpiewania oraz poprawienie sposobu wyrażania Siebie (lubię mieć wyznaczone cele ;P )



Choć w ten weekend byłam w majestetycznie jesiennym lesie to nie zabrałam aparatu i to był mój ogromny błąd. Grzyby się zebrały, ja mam swoje (aż) 3 Kurki , z których jestem bardzo dumna.






Jesień porą kratki i złotych kolorów!

Teraz czas na słodkie ciasto, czyli pysznego 3bit'a i gorącą herbatę (niestety teraz też nie mam ze sobą aparatu, więc ...)


Jeśli szukacie inspiracji zdjęciami to polecam Likely
Jesienno- Węgg

16 komentarzy:

  1. Ja tam kocham jesień :3
    Znam stronkę Likely c:

    julga-and-julczi.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już na całego poczułam jesień!
    Chociaż jak pada jestem bardzo przygnębiona.
    Ciekawie piszesz!
    Fajny blog!
    Będę wpadać :)


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm narobiłaś mi smaku <3 uwielbiam jesień
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham jesień ;)
    fajny post ;)
    projektem nie jestm zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię jesieni, bo jest bardzo ponuro, ciemno i zimno, ale nigdy nie miałam takiego uczucia jakby mi się nie chciało żyć, dość dziwnie to ujęłaś :D Szkoda, że nie zabrałaś aparatu wtedy do lasu, jestem ciekawa twoich zdjęć c: | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A na czym miałaby polegać ta współpraca? :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, przeczytałam komentarz na moim blogu ipowiem sszczerze, że jestem bardzo ciekawa tej współpracy czy jakiegoś tam paktu... Czekam na jakieś konkrety ;) Przy okazji, macie świetny blog. Pozdrawiam
    herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Pisałaś do mnie i jestem otwarta na wszelkie propozycje. Opisz mi dokładnie wszystko w mejlu, a ja zobaczę co da się zrobić. nataliaablog@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień jest moją ulubioną porą roku :)

    Ślę pozdrowienia i całusy!

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniaam ciasto! Aż zgłodniałam. Ogólnie to lubię jesień, a szczególnie typowo jesienną pogodę. :)

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo ;D U mnie w mieście pełno liści, wczoraj idę przez park bo wracałam do domu z wycieczki a tam tak dużo liści i wgl., a jeszcze w czwartek nie było ; o. Narobiłaś mi smaka < 3 Chyba idę sobie zrobić herbatkę :d

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham jesień! :))

    świetny post | best-frieend.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog ;D Zapraszam na mój i licze na zaobserwowanie ;D http://czerwone-serce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.