sobota, 14 września 2013

Orange

Ohaayooo!
W pierwszej kolejności chciałabym was poinformować o tymczasowym (bądź nie) braku internetu u Węgg.
No. A w drugiej chciałabym was zainteresować pewną mangą.
Orange
Znalazłam Ją na blogu http://hime-anri.blogspot.com i zainteresowana kreską zaczęłam czytać.


,,Wiosną, kiedy Takamiya Naho kończy 16 lat, dostaje dziwny, ale bardzo szczegółowy list od siebie z przyszłości. Na początku myśli, że to całkowita ściema, ale okazuje się, że wszystkie informacje zawarte w liście się sprawdzają. Łącznie z tym, że do szkoły przenosi się jeden uczeń, Naruse Kakeru...'' opis ze strony centrum-mangi.pl 

Niestety. I to ogromne niestety, manga została Zawieszona. Nie mogłam się z tym pogodzić, bo akcja mnie niesamowicie wkręciłam, od drugiego rozdziału zaczęłam ryczeć jak głupia, momentami się śmiałam, czasem nawet otwierałam szeroko paszczę ze zdziwienia. Historia jest niesamowita, niesamowita, i manga trafia na pierwsze miejsce w moim rankingu (głównie oglądam anime, ale i jako manga przebija wszystko.)

Link do mangi :http://centrum-mangi.pl/Orange/

Miłego czytania <3

                                                    Ściskaaam.. Kamienioch

2 komentarze:

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.