poniedziałek, 16 grudnia 2013

Bajzel & Moje nowe Pointy





Natchnęła mnie myśl o wystroju pokoju. Tego jak dużo osób lubi czyste, zminimalizowane pomieszczenia. Ja, nie. U mnie w pokoju nie może być czysto i uświadomiłam Sobie dlaczego. Tak jak lubię blizny, jak lubię rysy, zdjęcia pokój jest czymś gdzie zostawiam część siebie. Ja tam żyje, ja tam jestem i dziwnie by mi było gdybym cały czas miała nieskazitelną biel skoro wyciągam różne przedmioty, potrzebuję ich. Coś musi być na wierzchu krzyczeć, że coś tu się dzieje. Rysy, blizny, zdjęcia potwierdzają nasze istnienie. Wtedy nie mam wrażenia, że świat jest pełen lalek, kukiełek. Mimo, że ogromnie mi się podobają te wystroje i takie zdjęcia:

   

Te uwielbiam (ale mogłyby być bardziej ludzkie):




Obrazy, kolory, muzyka...życie w pomieszczeniu
(przykro mi, że moja mama nie rozumie mojego artystycznego spojrzenia na bałagan -.-" )
A w całym tym bałaganie ja i moje odcinki anime.
石炭 [sekitan] - Węgiel


Kurczę, i kto by pomyślał, że ja tak artystycznie myślę o zwykłym bałaganie XD
Tak, Tak to taki nuuuudny post, ale co tam Heh.
Mam jeszcze taki NEWS XD, że dostałam pointy [te baletki dla baletnic do człapania na paliczkach]

 Ach ta suuuper jakość !

Magiczne, no nie? Chcecie więcej inspiracji z baletem ---->Ballerina project
Prócz tego wszystkiego moje super pasje się rozwijają i zaczynam też bazgrać bzdety na tabie graficznymXD
O !!! I jeszcze musze się pochwalić, że na tych pointach będę grać aniołka w szkolnym (boskim) koncercie ! WOW!!!

Całusy dla tych wszystkich pozytywnie porąbanych ludzi, którzy czytają naszego bloga XD
Węgg (sekitan)

1 komentarz:

  1. Ja za to lubię rutynę, mój pokój musi być po prostu wygodny do czytania, bloga i z wielkim oknem :)

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.