niedziela, 1 grudnia 2013

Jestem czarodziejem.

Siemosz.
  W ogóle siedzę sobie spokojnie w domu, jak jakiś no-life a tu nagle patrzę, że mam bloga. Powinnam coś napisać, skoro ostatni post był o jesieni, a tu już prawie zima...
  No cóż, pojechałam sobie dzisiaj do Gdańska na szał zakupów (czyli potrzebę na nowe buty dla ojca). Wchodzimy do Fashion Outlet (Bo te wszystkie Galerie bałtyckie są zbyt popularne, i kręci się tam za dużo gimbusów i w ogóle, za dużo ludzi ;_;) i od razu bam bam bam-Przeceny przeceny przeceny. Wybieranie butów dla ojca trwało około 3 minuty (rly, wchodzimy do sklepu, on wybiera, mierzy, mówi, że dobre i kupuje-mężczyźni są niesamowici ;A;) a resztę czasu po prostu łaziliśmy po sklepach od tak sobie. Zaopatrzyłam się w dwa męskie swetry (bo te damskie są zawsze takie obcisłe i jakieś takie cienkie) o wartości dwa razy większej niż za nie zapłaciłam (przeceny przeceny przeceny).
 A tak w ogóle to parę biednych faktów o moich zakupach. Co. XD
-Nigdy nie kupuję ,,nowej kolekcji'' bo wiem, że za miesiąc będzie o połowę taniej.
-Zazwyczaj kupuję w nieznanych butikach, albo Outlet'ach, niestety w tym drugim jest pewne ograniczenie, jeżeli chodzi o zakupy. U know ;_;
-Jeżeli już coś kupuję w sieciówkach to koszulki i swetry ograniczam do 40-50 złotych. Powyżej kupiłam tylko koszulkę z Gorillaz, no ale była z dobrego materiału.
-Większość koszulek, koszul, swetrów, bluz kupuję na męskim dziale. Są duże, grube i nie znajdziesz tam bluzy ze słitaśnym napisem : słit loff.  Brr..
-Mam od roku trzy pary butów. Glany, martensy i trampki. Wszystko jest super wygodne, i wszystko do wszystkiego zawsze pasuje.
-Chcę mieć więcej zakolanówek, podkolanówek i kolorowych rajstop. Rzadko noszę spodnie. Głównie spódnice i spódniczki

                                                             W ogóle to chyba na tyle, przepraszam, że tak nudno, 
plz nie umiem  pisać.
Kaaamień ^_^
Plz, no i nuta na dziś ;W;

1 komentarz:

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.