wtorek, 21 stycznia 2014

Spalona szkola- nauka zawieszona- zycie stoi


To ja może wytłumaczę:
Otóż. W dniu 18 stycznia całe skrzydło mojej szkoły przepadło.
W składziku roznieciło się to zło i niby ugaszone potajemnie przedarło się wentylacją do starego skrzydła.
Wszystko co stało w starej, ale całkiem fajnej, sali koncertowej spłonęło. Najgorszą startą są dwa wspaniałe fortepiany o pięknym brzmieniu: Stainway i Fortep (ich cen to ok. 300 tys. zł). Nigdy więcej nie będą w stanie zagrać. To smutne. Szczególnie, że różni muzycy, uczniowie, osoby zgrabnie muskali klawisze wygrywając te piękne i mniej-piękne melodie. Na tej sali zdałam około 16 egzaminów na klarnecie lub właśnie tych magicznych fortepianach. Prócz koncertowej ucierpiały pobliskie sale muzyczne oraz, zalana przez strażaków przy ratowaniu budynku, sala gimnastyczna. 
Lekcje przez tydzień są zawieszone, a później czekają nas 2 tygodnie ferii.Wszystko niby ok, ale i tak przykro. Szkoła cały czas jest w remoncie od tych wakacji i właśnie po feriach sala koncertowa miała być odnawiana i modyfikowana gdy ogień zepsuł cały plan.
Wiecie co jest najgorsze? Ludzi komentarze:

"Zlikwidować szkołę muzyczną. .. oo. .. i tak żadne gwiazdy tam się nie rodzą wiec po co nam ona. .. ? Lepiej tam zrobić jakąś galerie. .. "

"są lepsze rzeczy optujące do kultury niz bżdziąkanie 16 latków na harfie. .. czy spiewanie. .tego nikt nie słucha. .. rozsmiesza mnie jak widze jak leci jakis mały kurdupel z kontrabasem do tej szkoły. ."

"Hehe. Fakt. Ta szkoła to kicha. Wstydziłbym sie tez tam chodzić."

"Zryta szkoła. .. tak jak ludzie którzy tak sobie graja na flecie czy spiewają. .:d "

"powinna się całkiem skopcić; ] tylko roboty stażacy mieli a szkoła nic nie warta"

Jak ludzie mogą tak mówić? Ja się tam uczę, to mi sprawia ogromną przyjemność (no może nie zawsze, ale jednak) i żal mi ludzi, których nikt nie nauczył pojęcia kultura oraz sztuka. Ludzie z muzyków sami się z Siebie śmieją, i opowiadają żarty typu; Jeśli chcesz skończyć tę szkołę to cię czegoś nauczę.Powtarzaj za mną ; Czy frytki do tego?. To są nasze żarty i my się z nich śmiejemy, ale nigdy naprawdę nie powiedziałam, że żałuję iż chodzę do tej szkoły. I jeśli ktoś mi pisze, że należy zburzyć mój muzyczny dom, (czasem siedzimy w tym "domu od 8-19 i skrzeczymy, że nie mamy na nic czasu, ale to nic)  to mi się nóż w kieszeni otwiera. Moim argumentem na tego typu tekst jest: To może zlikwidujmy polską piłkę nożną i inne sporty i drużyny, bo i tak nie odnoszą sukcesu? Nie! Nikt tego nie zrobi, bo są ludzie którym sprawia to przyjemność. Tak jak innym sprawia przyjemność słuchanie naszej muzyki lub jej wykonywanie.
To tyle. Ludzie są okropni...




Zdjęcia pochodzą z http://www.portel.pl


I co będzie dalej...?

Węgielek (A pół szkoły zamieniło się w moją ksywkę)

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro, trzymam kciuki, że wszystko będzie dobrze... ;*
    I nie przejmuj się ludźmi - oni są okropni..

    Zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuje :(
    Mam nadzieję, ze uda się coś uratować!
    Zapraszam do mnie :)
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi, współczuje wam bardzo :( Mam nadzieję że wszystko dobrze sie skończy

    Może wspólna obserwacja?
    ulkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z toba, dla mnie to jest czysta globota wypowiadac takie idiotyzmy. Ci sami ludzie sluchaja Hip Hopu albo romatycznej orkiestry w restauracjach a czym jest to innego niz wasza szkola muzyczna ? Jestem pewna ze jak dodjada do podeszlego wieku i to WY bedziecie grac knoncerty i dobrze sie bawic pozaluja swoich jakze okrutnych slow. Przykro mi z powod spalenia skrzydla szkoly i ze juz nie ma tych 2 wspanilych fortepianow ale nic nie mozna juz z tym zrobic. A moja skrucha raczej nie pomoze, mam nadzieje ze znajda zaztepcze instrumenty !


    OPINIA BLOG - Podoba mi sie sposob w jakim piszecie notki oraz skladnie zdan i tematy ogolnie blog ma potencjal. Zdjecia tez ladne ( wiem ze sa wziete ze strony internetowej ). Moim zdanie musicie jeszcze popracowac nad wygladem a bedzie to jeden z lepszych i interesujacych blogow. Obserwuje wlasnie przez te oodane fakty.

    Framlii.blogspot,com
    Pozdrawiam z Holandii !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda :// ale ogolem swietny post,wciaga ! :)
    obserwujemy? ja juz :* licze na rewanz
    http://wikolll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, ludzie w dzisiejszych czasach nie mają w ogóle poszanowania dla kultury i sztuki :/ Współczuję, ja nigdy nie chodziłam do szkoły muzycznej, ale jak widzę ten spalony budynek... mam taki straszny żal, chociaż nigdy jej nawet nie widziałam :(

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło czyta się twój blog. Podoba mi się tutaj. Piszesz tak jak lubię czyli zrozumiale i ciekawie.
    U mnie jest organizowany konkurs na design (wygląd bloga). Masz duże szanse, zapraszam do wzięcia udziału! :)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

krytyka krytyką, ale nie obrazą ...

Kamień

Jestem nademiar dojrzałą osobą . Przynajmniej ja tak myślę . Myślę też, że jestem artystyczną duszą za co niestety mam przerąbane na WF . Rysuję i maluję ale bardziej to pierwsze . Moda nie jest mi dalekim pojęciem choć nie mówie ,że siedzę w niej po uszy . Max. po kolana.

Etykiety

2012 (6) 2013 (30) 2014 (1) Art (3) Film (2) Foty (12) Kamień (14) Kamień and Węgiel (7) Moda (2) Muzyka (6) Nasza Filizofia (11) Ocena (2) Spontan (16) Węgiel (18) Wiosna (5) Zima (4)

Węgiel

Kim jestem? Dręczące pytanie. Jestem uczennica szkoły muzycznej, której odskocznią od życia jest modern, jazz i odrobina baletu. Orientuje się w modzie całkiem nieźle, ale mój gust zmienia się jak pogoda, jest nieprzewidywalny. Do pełni szczęścia potrzebuję czekolady.

Kontak

malezadziorne@gmail.com

*.* Obserwatorzy

Map
Kopiowanie treści ,obrazków,filmików zabronione. Obsługiwane przez usługę Blogger.